Uitleg account voor bedrijven
Hieronder vind je de uitleg om jouw account zo goed en volledig mogelijk te vullen en te beheren.
Inloggen of aanmelden
Dit doe je door rechts op de optie "Mijn regiototaal" te klikken en vervolgens de keuze te maken tussen inloggen of aanmelden.
Heb je al een account dan kies je voor de optie "inloggen".
Vervolgens kan je het bedrijfsprofiel aanpassen en via het menu aan de linkerkant kan je advertenties, evenementen en vacatures plaatsen en beheren.
Nog geen account dan kies je voor de optie "aanmelden als bedrijf".
Je ziet dan het volgende scherm:
Mijn Regiototaal
Het inbrengen van tekst, categorie, zoekwoorden, logo en afbeeldingen is heel eenvoudig.
Hieronder vind je de uitleg en tips om een goed resultaat te krijgen bij een vermelding op Regiototaal.
Afbeeldingen voor erkenning
Logo
Het logo dat je hier toevoegt wordt gebruikt voor jouw bedrijfspagina, voor "bedrijf uitgelicht" en bij het overzicht van alle bedrijven in de Betuwe. Omdat het logo op verschillende plekken terugkomt is het belangrijk dat je altijd een logo toevoegt!
Jouw logo moet in een standaard web-formaat (.png, .jpg of .gif) zijn en kan minimaal 380 pixels breed en 190 pixels hoog zijn.
Impressie foto’s
Hier kan je foto’s toevoegen om jouw bedrijf nog meer te laten zien, doormiddel van een slider op jouw eigen bedrijfspagina.
De foto’s moeten een standaard web-formaat (.png, .jpg of .gif) zijn en mag minimaal 555 pixels breed en 318 pixels zijn.
Gegevens voor betere vindbaarheid
Het is zeer belangrijk om een aantal zaken te weten voordat je hier tekst gaat invullen.
Dit heeft te maken dat we goed door Google geïndexeerd kunnen worden.
Korte omschrijving van de organisatie.
Maak hier geen gebruik van gekopieërde teksten, als je teksten kopieërt vanaf jouw eigen of andere websites wordt dit door Google gezien als zogenaamd “duplicated content”. Dit wordt door Google bestraft met als gevolg dat jouw vermelding op Regiototaal en jouw eigen website lager getoond worden in Google. Hierdoor zullen we dan ook slechter gevonden worden. Probeer ook zoekwoorden te verwerken in de tekst, denk hierbij aan woorden waarmee de klanten jouw bedrijf zoeken op Google.
Sleutelwoorden
Deze worden gebruikt voor de interne zoekmachine op regiototaal.nl.
Vul hier de zoekwoorden in waarop je gevonden wilt worden. Denk hierbij ook aan woorden waarmee de klanten jouw bedrijf zoeken op Google (producten of diensten die je aanbiedt). Het duurt ongeveer één dag na het invullen van deze woorden voordat je ook daadwerkelijk gevonden wordt. Dit komt door het systeem achter de website.
Openingstijden
Vul hier jouw openingstijden in.
Klik vervolgens "gegevens bijwerken" om alles op te slaan.
Mijn account
Bedrijfsgegevens
Weergavenaam
Gebruik hier je bedrijfsnaam of handelsnaam die je gebruikt naar jouw klanten en waarop je gevonden wilt worden.
BTW en KVK nummer
Worden niet getoond op de website.
Adres
Dit is het adres dat getoond wordt en waar je gevonden wilt worden. Daarom is het belangrijk dat je het vestigingsadres ingeeft en niet het correspondentieadres.
Telefoonnummer
Dit nummer wordt ook getoond op de website. Vul hier het telefoonnummer in waarop de klanten jou kunnen bereiken.
Website & e-mail
Vul hier jouw eigen website en e-mailadres in. Bezoekers kunnen altijd direct via Regiototaal naar jouw eigen website en rechtstreeks contact opnemen via de e-mail.
Overige instellingen
Hier kan je via de lijst een categorie toevoegen. Door op de categorie te gaan staan en te klikken is hij toegevoegd.
Kijk in de lijst welke het beste bij jouw bedrijf, dienst of product past. Mocht je geen geschikte categorie vinden, zet hem dan onder "overige".
Klik vervolgens "gegevens bijwerken" om alles op te slaan.
Mijn advertenties
Bij “mijn advertenties” kan je advertenties aanmaken of bestaande aanbiedingen bewerken of verwijderen.
Je hebt de mogelijkheid om meerdere advertenties van tevoren klaar te zetten. Deze worden zichtbaar op de door jou geselecteerde startdatum. Door actief advertenties te plaatsen op Regiototaal ga je vaker gezien worden.
Als je een advertentie aanmaakt, vul dan de volgende gegevens in:
Titel van de advertentie
Maak gebruik van een pakkende en sprekende titel. Dit zorg voor meer reacties op jouw advertentie.
Type advertentie.
Hier kan je kiezen wat voor een soort aanbieding het is bijvoorbeeld een aanbieding, korting, kortingsbon of actie.
Er is een mogelijkheid om de kortingsbon uit te laten printen door de klant.
Waarde
Hier kan je het bedrag of de korting invullen.
Omschrijving
Maak een korte beschrijving van jouw advertentie.
Foto
Upload hier de foto die je wilt toevoegen aan jouw advertentie.
De foto moet een standaard web-formaat (.png, .jpg of .gif) zijn en mag minimaal 412 pixels breed en 275 pixels hoog zijn.
Start- en eind datum
Op de startdatum wordt de advertentie zichtbaar op de website tot de einddatum.
Ook automatisch op jouw eigen Facebookpagina plaatsen?
Als je deze optie aanvinkt zal de advertentie ook automatisch op jouw eigen bedrijfspagina van Facebook geplaatst worden. Voor meer informatie zie uitleg "social media koppeling".
Klik op de knop "advertentie toevoegen" om een aanbieding te plaatsen.
Mijn nieuws
Bij "mijn nieuws" kun je een nieuwsartikel toevoegen die zichtbaar wordt op onze nieuwspagina en jouw eigen bedrijfspagina. Daarnaast wordt deze op één van onze Facebookpagina's gepubliceerd. Later kun je jouw nieuwsartikel uiteraard verwijderen of bewerken.
Titel
Gebruik een pakkende titel die kort samenvat waar jouw nieuwsbericht over gaat.
Datum
Voeg een datum toe aan je nieuwsbericht wanneer je hem gepubliceerd wilt hebben.
Website
Voeg een eventuele link toe die linkt naar de desbetreffende bron of bijvoorbeeld actie.
Foto
Je hebt de mogelijkheid om twee foto’s toe te voegen.
De foto’s moeten een standaard web-formaat (.png, .jpg of .gif) zijn en mogen minimaal 470 pixels breed en 350 pixels hoog zijn.
Tekst
Hier kan je een uitgebreide omschrijving geven van je nieuwsartikel. Maak hier geen gebruik van gekopieërde teksten, als je teksten kopieërt vanaf jouw eigen of andere websites wordt dit door Google gezien als zogenaamd “duplicated content”. Dit wordt door Google bestraft met als gevolg dat jouw vermelding op Regiototaal en op jouw eigen website lager getoond worden in Google.
Klik op de knop "nieuws toevoegen" om het nieuwsartikel te plaatsen.
Mijn evenementen
Bij “mijn evenementen” kan je evenementen aanmaken of bestaande evenementen bewerken of verwijderen.
De evenementen die je hier aanmaakt zullen in de evenementen agenda getoond worden. Tevens wordt het evenement een week voor de startdatum getoond op onze Facebookpagina “I like de betuwe”.
Titel
Gebruik een pakkende titel om jouw evenement extra te laten opvallen, waardoor deze meer bezoekers trekt.
Locatie
Hier kan je aangeven waar het evenement plaatsvindt, dit geldt hetzelfde voor; adres, postcode en plaats.
Startdatum/ starttijd en eind datum/ eindtijd
Mocht een evenement meerdere dagen duren, geef dan een begin- en einddatum aan. Je hoeft dan niet voor iedere dag een nieuw evenement aan te maken.
Foto
Je hebt de mogelijkheid om twee foto’s toe te voegen.
De foto’s moeten een standaard web-formaat (.png, .jpg of .gif) zijn en mogen minimaal 470 pixels breed en 350 pixels hoog zijn.
Tekst
Hier kan je een omschrijving geven van jouw evenement. Maak hier geen gebruik van gekopieërde teksten, als je teksten kopieërt vanaf jouw eigen of andere websites wordt dit door Google gezien als zogenaamd “duplicated content”. Dit wordt door Google bestraft met als gevolg dat jouw vermelding op Regiototaal en jouw eigen website lager getoond worden in Google.
Entree kosten
Als er kosten zijn kun je die hier vermelden.
Website
Mocht er op jouw eigen website nog meer informatie staan, dan kan je hier gebruik van maken.
Ook automatisch op jouw eigen Facebookpagina plaatsen?
Als je deze optie aanvinkt, zal de advertentie ook automatisch op jouw eigen bedrijfspagina van Facebook geplaatst worden. Voor meer informatie zie uitleg "social media koppeling".
Klik op de knop "evenement toevoegen" om het evenement te plaatsen.
Social Media Koppeling
Mocht je zelf al actief zijn op Facebook, dan kan je nu eenvoudig jouw advertenties van Regiototaal automatisch op jouw eigen Facebookpagina laten plaatsen. Dit moet wel een bedrijfspagina zijn.
Dus een advertentie op één plek maken en over drie kanalen (Regiototaal, betuwse.aanbiedingen en jouw eigen Facebookpagina) laten verspreiden. Als dit niet effectief is!
Wil je de advertentie automatisch laten plaatsen? Hiervoor moet de beheerder van de bedrijfspagina van Facebook eerst met zijn privépagina van Facebook de link van de "social media koppeling" accepteren. Het is een eis van Facebook zelf om toestemming te geven aan Regiototaal om de advertenties te kunnen plaatsen. Daarna kun je kiezen wanneer je meerdere bedrijfspagina's hebt op welke je de advertenties geplaatst wilt hebben.
Klik op "maak verbinding" en kies vervolgens op welke pagina je de advertentie wilt plaatsen.
Vacature toevoegen
Maak hier geen gebruik van gekopieërde teksten, als je teksten kopieërt vanaf jouw eigen of andere websites wordt dit door Google gezien als zogenaamd “duplicated content”. Dit wordt door Google bestraft met als gevolg dat jouw vermelding op Regiototaal en jouw eigen website lager getoond worden in Google.
Ook automatisch op jouw Facebook plaatsen?
Als je deze optie aanvinkt zal de advertentie ook automatisch op jouw eigen Facebookpagina geplaatst worden. Voor meer informatie zie uitleg "social media koppeling".
Klik op de knop "Vacature toevoegen" om de vacature te plaatsen.
Heb je hulp nodig of behoefte aan meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op via betuwe@regiototaal.nl
Wij wensen je veel succes en veel nieuwe klanten toe!