Veel gestelde vragen

Op deze pagina vind je de aan ons meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Geen
probleem, neem dan contact met ons op via "contact opnemen" en wij helpen je graag verder.

Hoe kan ik mezelf aanmelden wanneer mijn bedrijf of winkel buiten het postcodegebied valt van de Betuwe?
Dit is nu nog niet mogelijk. Wij zijn druk bezig met uitbreiden om dit platform ook op te zetten voor andere regio’s. Wil je op de hoogte gehouden worden als jouw regio online komt? Stuur ons dan een mail naar "info@regiototaal.nl" met de gegevens van jouw bedrijf. Zodra de website gelanceerd is in jouw regio krijg je een bericht hierover.

Willen jullie mij helpen met het aanmaken van een bedrijfspagina?
Zeker willen we jou daarbij helpen! Mocht je ondanks de uitleg die je kan vinden bij "Uitleg account voor bedrijven" er niet uitkomen, neem dan "contact" met ons op. We kunnen dan kijken hoe we jou het beste vrijblijvend verder kunnen helpen, telefonisch of door bij jou langs te komen.

Hoe plaats ik foto’s? Dit lukt mij niet.
Is het formaat van de foto goed? Deze moet een standaard web-formaat zijn en moet minimaal 555 pixels breed en 318 pixels hoog zijn. Ook moet je een tablet of computer gebruiken om de foto’s te plaatsen, dit is helaas niet mogelijk via de mobiele telefoon.

Hoe lang duurt het gratis adverteren voor bedrijven en winkels?
Hier staat nog geen termijn voor. We willen eerst zoveel mogelijk bekendheid krijgen in de Betuwe. Daarom willen we bedrijven en winkels de mogelijkheid geven om gratis kennis te maken met Regiototaal. Zodra het een betaalde dienst gaat worden krijg je daarvan bericht. Je bent dan vrij om te beslissen of je dan wel of geen gebruik meer wilt maken van Regiototaal.

Kan ik mijn vereniging ook aanmelden op Regiototaal?
Ja dat kan zeker! Alle verenigingen uit de Betuwe kunnen zich gratis aanmelden op Regiototaal, dit zal voor verenigingen gratis blijven. Meld nu jouw vereniging eenvoudig aan via "aanmelden als vereniging".

Ik wil geen gebruik meer maken van Regiototaal, hoe kan ik het account verwijderen?
Dit kan je heel eenvoudig doen door een email te sturen naar "info@regiototaal.nl" en daarin aangeven dat je geen gebruik meer wilt maken van de diensten van Regiototaal. Daarna kunnen zullen wij het account verwijderen.

Ik heb een evenement geplaatst op Regiototaal, maar deze is niet zichtbaar op de Facebookpagina van "I like de Betuwe". Wat heb ik verkeerd gedaan?
Waarschijnlijk heb je niets verkeerd gedaan, evenementen worden namelijk een week voor de startdatum van het evenement zichtbaar op de Facebookpagina van "I like de Betuwe". 

Ik heb een vacature geplaatst op Regiototaal maar die is niet zichtbaar op de Facebookpagina ‘Betuwse aanbiedingen’. Wat heb ik verkeerd gedaan?
Vacatures komen niet op de Facebookpagina van "Betuwse aanbiedingen" te staan, maar op die van "I like de Betuwe".

Neem contact met ons op
Heb je geen antwoord op jouw vragen kunnen vinden? Ga dan naar "contact opnemen".

Mis niets uit de Betuwe!

Meld je gratis aan voor onze acties en nieuws.

{$msgSubscribed|ucfirst}

Om de gebruikerservaring van deze site te verbeteren gebruikt deze website cookies.